مراجع احدیان، محمد، رمضانی، عمران و محمدی، داود (1386 .(مقدمات تکنولوژی آموزشی، چاپ هفتم، انتشارات آییژ، تهران. رضوی، سیدعباس (1386 .(مباحث نوین در فناوری آموزشی، چاپ اول، انتشارات دانشگاه شهید چمران اهواز. سیف، علیاکبر (1387 .(روانشناسی پرورشی نوین روانشناسی یادگیری و آموزش، چاپ ششم، انتشارات دوران، تهران. شاه پسند، محمدرضا و نوروزی، زهرا (1386 .(تکنولوژی آموزشی: مفاهیم، فنون ابزاری و شناختی، نشر آ
موزش کشاورزی، کرج. شاهجعفری، فرشته (1385 .(طراحی و ارزشیابی نرمافزارهای آموزشی (چندرسانهای)، چاپ اول، انتشارات امیری، تهران. قاضی طباطبایی، سیدمحمود (1381 .(فرآیند تدوین و اجرا و تفسیر ستادههای یک مدل لیزرل، یک مثال عینی. دانشگاه تبریز، سالنامه پژوهشی، شماره یکم، صص 125-85 . قراباغی، حسن و طلایی مشعوف، علیاصغر (1388 .(مبانی نظری آموزش الکترونیکی، اولین کنفرانس بینالمللی آموزش الکترونیکی، دانشگاه علم و صنعت ایران، تهران. 1 Mastery Learning 95 الهه امینیفر، بهرام صالح صدقپور، زهرا صباغزاده فیروزآبادی کیانی، مسعود و سعادت، علی (1386 .(طراحی نرمافزارهای آموزشی: نگرشی نو برآموزش متبنی بر رایانه، دومین کنفرانس ملی یادگیری الکترونیکی، دانشگاه سیستان و بلوچستان، زاهدان. موسی رمضانی، سونیا (1389 .(فناوری چندرسانهای؛ روشی کارآمد جهت کاربست در فرآیند یاددهی- یادگیری، همایش ملی روشهای نوین آموزشی، دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، تهران. میرزابیگی، محمدعلی، خرازی، سیدکمال و موسوی، سیدامین (1388 .(طراحی الگوی تدوین محتوای الکترونیکی بر اساس رویکرد شناختی
برای دروس نظری، با تاکید بر حوزهی علومانسانی در آموزش عالی، فصلنامه مطالعات برنامه درسی، سال سوم، شماره 12 ،بهار. نورانی، سیده فاطمه، کاردان، احمد و مدبری، سمانه (1388 .(روشهای نمایش و به روزرسانی مدل یادگیرنده در سیستمهای آموزش الکترونیکی، اولین کنفرانس بینالمللی آموزش الکترونیکی، دانشگاه علم و صنعت ایران، تهران. هومن، حیدرعلی (1388 .(مدلیابی معادلات ساختاری با کاربرد نرمافزار لیزرل، چاپ دوم، انتشارات سمت، تهران. Alonso, F., López, G., Manrique, D. and Soriano, G. (2004). Instructional methodology for e-learning content development, IADIS International Conference e-Society. Alonso, F., López, G., Manrique, D. and
María Vines, J. (2008). Learning objects, learning objectives and learning design, Innovations in Education and Teaching International, 45(4), 389-400. Aminifar, E. and Bahiraey, D. (2010). Online learning and teaching at higher education, Proceedings of World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia & Telecommunication (ED-MEDIA 2010), Toronto, Canada, 410-418. Byrne, B.M. (2001). Structural equation modeling with Amos: Basic concepts, applications, and Programming, Mahwah: New Jersey. Colbert, J.A., Boyd, K. E., Clark, K.A., Guan, S., Harris, J.B., Kelly, M.A. and Thompson, A.D. (2008). Handbook of technological pedagogical content knowledge (TPCK) for educators (edited), Routledge: New York. Kanuka, H. (2006). Instructional design and eLearning: a discussion of pedagogical content knowledge as a missing construct, Athabasca University: Canada. Kardan, A. and Kardan, S. (2008). Learning object tendency: a new concept for adaptive learning improvement, Proceeding of International Conference